Sunday 8 May 2011

The Reunion~

Assalamualaikum n happy weekends!~
so arini entry pasal School Leavers Reunion yg baru jer semalam dianjurkan oleh Kelab Remaja Isma Gombak(KRIM)...so basicly program ni utk lepasan SPM 2010 n faci2 KRIM...
actually aku baru jer celik mata mse ibu panggil cakap kak Ili dah sampai..omg!!!aq xsedar
yang skrg dah pukul 9...camne boleh terlambat bangun nie???alahai kesian kak ili kne
tunggu aku mandi n bersiap....i'm sorry:D
then dlm kol 10 ktaorg selamat sampai ke pejabat ISMA Gombak...but then memandangkan
ktaorg antara yang terawal datang,so tugas untuk mengemas n menyusun kerusi utk
program arini menjadi tanggungjawab kami berdua...hahahah..xpe2 boleh exercise sikit:P
after that bermulalah slot pertama arini yg dikendalikan oleh Bro Afiq yg juga merupakan
penuntut di UIA course mekatronik...so antara points yg berjaya aku dapat tangkap arini
adalah pasal upu,diploma,program matrikulasi,kolej komuniti,STPM,STAM n biasiswa2
mcm MARA n JPA...mse tgh dengar talk tu,kerap kali kami 'diganggu' oleh tangisan bayi2
comel yg merupakan anak2 kepada faci2 KRIM....tpkan aku still dpt focus kat talk abg afiq
sbb kalau aku ada apa2yang x paham,kak ili akan segera terangkan...so basicly oklah....
hahhhahahahah:D
btw kalau mse aritu aku jumpa mardhiana kat situ,tapi 4 this time aku jumpa gak my bestie
tp orang lainlah iaitu Farihan..dya datang ngan kakak ida n abg ipar dya(x ingat nama:P)...
macam biasa aku memang x sangka akan jumpa dya kat  sini...heheheh..
terima kasih ya Allah~
meet Farihan Baharudin~

meet kak Ili<3

si comel Hassan~


ni adik2 nasyid(NAZIM)~
bagi slot kedua arini,lepasan SPM dipecahkan kepada 2 group..1 group lelaki n 1 group perempuan...
so dalam group perempuan ada aku n Farihan n segala persoalan serta kemusykilan kami dijawab
oleh akak2 fasi yg most of them baru jer grad dr overseas...walaweyh~pandai giller dorg!!!                         so thats all 4 today...i hope you all enjoy abeskan cuti arini dengan family...sebelum tu tq kat kak Ili sebab sudi ambik n hantar saya balik umah...hahhha..laen kali kita kuar lagi taw..i love u!:D
kepada Farihan,nanti laen kali kte janji kte datang umah awak:)...lastly tolong kem salam kat kak Ida yg cantik,husband dya yg handsome n kat Fateh yg comel...:P



btw sempena ari ibu saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI IBU kepada my beloved mom,
ROHAYA BINTI MAD SIDI!!!ANGAH SAYANG IBU!!!~

No comments:

Post a Comment