Monday 21 March 2011

mimpi ke???klu btol2 jd bole x???

smalam 2x aku mimpi...org kata mimpi nie just mainan tido...tp aku hrp sebaliknya...aku nk ia jd kenyataan....please GOD!!!
1st part-aku n iman gi sbuah anugerah..x tau plak anugerah ape..tp 4 sure ade rmai artis n org...rmai giller n aku dpt seat dpn skali..mse tgh commercial break tetibe iman bisik kt aku yg td dya nmpk DR. FAZLEY kat hujung sne..tgh ddk beborak...hahaha..wah..nie pluang keemasan...(bling2)
tanpe m'buang mse aku trus lari pegi cari fazley...bile nk dkt smpai kt tmpt dya,tetibe dya pndg aku n senyum...wa!!!bestnye!!!aku pon suro iman tolg amekkan gamba ktaorg gune henpon bru aku...bile dah puas amek gamba,tetibe mimpi tu abes camtu jer...haila~
2nd part-aku mimpi lagi..dis time lg best.hahahha...kali nie aku gi umah f***** plak...huhu...:P
bpk besar eh umah dya..3 tgkt!!!at first aku sgt tegamam...sgt cantik..mmg kaye giller lah..hahhah..then adik prmpuan dya ajak aku msk...aku mmg agak malulah sbb aku just pkai suar pendek n x pkai scarf pon...grr..(wey tutp aurat lah!!)kt dlm umah just ade adk prmpuan dya,baby n 2 org maid..hahhaa
smbil aku dokong baby tu aku pon tanyelah mne dya...oh malang giller nsbku!!!dya x de kt umah lah skrg nie..hish klu x bole gak aku jmpe dya...hahaha...rindu seyh~

No comments:

Post a Comment