Tuesday 15 February 2011

My Blog...:D

Assalamualaikum.....
hellO!alhamdulillah bejaye gak aku buat blog..eventhough blog ni simple but aku suka...
aku buat blog ni just mcm tulis diary jer...aku dah serik tulis diary dlm buku...knape???hahaha...
actually adik2 aku suke sgt selongkar brg2 aku..then satu hari tu one of my bro tebace diary aku mse form 3 dulu...oh No!!!malu giller!actually mse form 3 aku plg byk tulis entry sbb taon tu byk bende belaku..kecewa+gembira+sedih+annoying+skt hati sumer ade....hohoho..so,i think creating dis blog may help me....klu ade org bace pon aku x kisah sgt...sbb?korg sume kwn aku..haha..4 me,people come n go..but family...4ever!!!i'll try 2 make dis blog as my diary..so,semua entry dlm ni adalah tulus dr hati aku..x de hipokrit2..:D

No comments:

Post a Comment